مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 20:152023-12-25سياسي

خبر خوب| یک محکوم به قصاص از اجرای حکم در شهرستان خرامه رهایی یافت


رییس کل دادگستری استان فارس از رهایی یک محکوم از اجرای حکم قصاص با تلاش و پیگیری اعضای شعبه بخش کربال شورای حل اختلاف شهرستان خرامه و در راستای پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه تلاش اعضای شورای حل اختلاف و متنفذین برای اخذ رضایت و سازش در این پرونده 4 سال به طول انجامید، گفت: این زندانی پس از اعلام رضایت و گذشت اولیای دم از حق شخصی خود، از زندان آزاد شد.

رییس شورای قضایی استان فارس با تقدیر از اولیای دم این پرونده گفت: عفو و بخشش نیازمند عزم راسخ و تلاش و پشتکار در جهت غلبه بر خشم است و کسی که بتواند چنین خصوصیت عظیمی را در خود رشد دهد بی تردید از جایگاه والای معنوی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تلاش اعضای شورا های حل اختلاف در راستای جلب اعتماد اولیای دم و به بار نشستن مصالحه و عفو محکوم به قصاص کمتر از گذشت اولیای دم نیست گفت: آنچه همکاران ما را در تلاش برای مصالحه پرونده ها یاری می دهد ثواب معنوی و باقیات صالحاتی است که با نجات یک فرد نصیبشان خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان فارس افزود: بی تردید بخشش و گذشت احساس رضایت و خوشبختی بیشتری را به انسان می دهد، همانگونه که خداوند متعال در آیه 178 سوره بقره عفو و گذشت به ویژه در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| یک محکوم به قصاص از اجرای حکم در شهرستان خرامه رهایی یافت

خبر خوب| یک محکوم به قصاص از اجرای حکم در شهرستان خرامه رهایی یافت